Saturday, June 9, 2012

Luahan Hati Seorang Lelaki .. ^^

Kita sebagai manusia tak dpat lari dari ditimpa musibah . kerana ALLAh ingin menguji tahap keimanan ite sebenarnya . tapi aku tak tahu nk cakap ape . T_T . Tu intro jehh , Mehh Aku Start Luahan Aku . aku ad ramai sahabat . tapi kita semua paham yang manusia ni kadang x boleh kawal perasaan yang bole membuatkan orang lain terase kan3 .. kadang-2 kite pun tak sedar yang kie telah buat orang lain terase . so dangan itu aku mnyeru kawan=2 au supaya berhati-2 lah ye . pastu kite sbagai shabat ni kna jage prasaan orng lain . walaupun orng lain x jage prasaan kite . even kalo jadi cmtu sabo je la . ^^ Sesungguhnya ALLAH sentiasa brade dengan kite .



Janči Ondrejkovič

Pastu aku nk ckap la ni . semenjak masuk skk ni aku rae mcm da masuk university . ape2 sume kene usha sendiri . kalo nk pandai kene usaha sendiri . bak kate pepatah melayu " semakin banyak usaha . semakin berjayalah kamu . haha. and semenjak2 ni aku rase kawan 2 aku da makin ramai and makin banyak cabaran utk mnjaga prasaan mereka sume . ade yg mcmtu ade yg mcmni huh . ==" pening dibuatnye .. kalo korang nk taw aku ambik pekse mcm g perang . pnat giler . huh. lagy2 time fysyc aku pun x taw aku jawab ape . huh . balik je pekse aku trus ceria . sbb xnk stress. nnti ble stress pekse2 yg lain pun terjejas . 


Facebook
aq rase cmni muke aku lagi 5 minit nk abes pekse .haha

pastu aku nk tengs gak pade yg tlong aku dalam mmbina blog ni . haha . bru nk ucap . haha . ang disini aku nk share skit kate-2 ustaz azhar idrus on twitter = ^^

  • Allah tak marah kalau kita tak pandai tapi Allah marah kalau kita tak pergi belajar. 
  • Jangan sakitkan hati wanita kalau kamu tiada hati untuknya
  • Perempuan dijadikan kecantikannya dari hujung rambut sampai hujung kaki hanya untuk suaminya sahaja.
  • Bila kita tak gunakan akal maka kita akan jadi lebih jahat daripada binatang
  • Cintailah apa yang kamu mahu cintai. Suatu masa pasti kamu meninggalkannya
  • Siapa rasa dirinya cantik dia bertuah jika bersyukur pada Allah SWT
  • S: Wdhuk batal tk bila trsntuh punggung? J: Slah 1 pkara yg mbatalkn wdhuk adlah mnyentuh kmaluan. Nk sntuh sbulan pun tk ad msalah.
  • S: Adakh patut kita bgtahu bkal suami yg sy dh tiada dara lg? J: Tk wajib bgtahu samada sbelum atau slepas brkhwin.
  • Bekaln yg kita nk bwa ke akhirat kita tk cari tp bekaln yg kita akn tinggalkn di dunia kita cari sungguh2
  • Dlm islam tiada istilah 'perigi mencari timba'. Klau dh suka ckap je, baik llaki mahu pun ppuan

style kan ? mcm aku jgak . haha

doakan aku jadi cam die . ^^

pastu ade orang nak aku share gambar big bang . aku tunaikan jugak la .haha . big bang2 . haha . . mcam kpop lover jeh . korea oh korea . kalo ko gunekan kehenseman korang untuk islam kan bagus ? kan=3 ^^ .
this are of their pitcure .^^" buang tabiat 



I think i'm sick
Tumblr

Big Bang Brazil

YG LOVER

YG LOVER

Rase mcam da banyak sgat je aku ltak gambar . kla bye all for it . hrap korang enjoy , haha . korea , kpop lover. haha . minat pelik . haha ^^

Akhir kate doakan aku ye   

" Ya ALLAH Doakan Al-Baihaqi Dan Kawan-2nya Jadi Seorang Yang Berjaya Dalam Hidupnya Dunia Dan Akhirat "


0 comments:

Post a Comment

Ya Allah , Semoga Pemilik Blog Ini Cemerlang Dunia Dan Akhirat . Amin .