Wednesday, June 5, 2013

Maaf ye ?

Assalamualaikum w.b.t

Kehadapan kawan-kawan yang baik , penyayang , pandai , semua yang baik-baik belaka ada pada kalian . Harini aku rasa bersalah sangat . Entahlah mungkin aku ada sakitkan hati korang semua ke ? Entahlah . Aku pun tak tahu . Tapi Seriously malam tadi aku takleh tido sebab benda nih .

Bila fikir-fikir balik rasanya aku kena mintak maaf sebelum terlambat . Yela aku admit yang aku ni lelaki . Lelaki kan ego , berlagak , bajet . sumelah yang korang bagi gelaran . Tapi itulah lelaki . maybe bukan semua macamtu . Tapi sesetengah maybe macamni . Aku bukannya sempurna sangat macam Rasulullah but At least im trying to be same like him . Amin In shaa allah .

Aku sebenarnya tak suka nak marah-II . Benci-II bagai . Tapi mungkin syaitan maybe banyak keliling aku semalam maybe ? who knows . ALLAH jeh yang tahu . Tu yang emo sikit tuhh . Aku tak boleh kalau ada buat salah ngan lain sebenarnya . Sebab nanti akan teringat-ingat .

 Bak kata azwan ( Ketua PRS ) " Bai kau laki kan ? berani la sikit mintak maaf . Sampai bila bai . Dosa kau ngan ALLAH , ALLAH boleh maafkan tapi dosa kau ngan orang lain ? macammane ? Bai dah gi mintak maaf " . Then aku pun realize . Maafla . Aku tak minta maaf straight to the person . Aku boleh tulis kat sini . Taktawlah ko baca ke tak . Harapnya kau baca .

Aku mintak maaf pasal hal semalam . Mungkin aku jehh kowt anggap benda tu besar . Ye kau kate benda tu kecik . Ye aku terima . Aku tak kesaah pun . So kalo dah mintak maaf . Harapnya tidak payahlah nak diceritakan pada orang lain . Sebab aku takde ahh rajin sangat nak cerita2 kat orang lain . 

Kalau tak maafkan ? sokayy lah . Aku anggap benda tu sebagai pengajaran untuk masa 
hadapan . Maaf sekali lagi atas salah silap , terkasar bahasa , dan lain-II lah . Harap kau maafkan . Terima kasih . Kita kan sama-sama orang islam . Maafkan la ye ? . Okay 0 - 0 . Harap sangat kau baca entry nih . Memang betul kata-II nih " There’s a story behind every person. A reason why they are the way they are. Think about that before you judge someone. " . Maaf kawan .





Maafkan aku ye kawan ? :)

Maafkan Kami
Hello cuba teka siapa kembali


Dia main sample lagi

Macam lagu dulu pukul 6 pagi

Mereka yang meleka terus sakit hati
Bisik bisik bisik bikin kontroversi
Bukan lagu dia seakan seperti
Lagu sipulan yang itu ini
Tapi dilajukan key lebih tinggi

Jadi mereka menunding jari
Kamu tak kreatif sampai cerita
Kamu kurang memahami dalam muzik kami
Inilah naluri

Wahai che’ abang jangan la meradam


Kami disini hanya berdengdang

Maafkan kami maafkan kami
Maafkan kami maafkan kami

Maafkan kami maafkan kami

Maafkan kami maafkan kami
Maafkan kami

Wahai che’ abang bawalah bertenang


Cerita kami bukan temberang

Jadi kami susun sepuluh jari


Tapi tak berani janji berani takkan sample lagi

Kami makan dulang mari jemput mari

Tua muda bismillah kongsi royalti
Bukan pencuri kami anak seni


Jadi bawa tamai diam berisi

Tak perlu tongkat boleh berdiri

Kalau tak sudi kami jalan sendiri
Mari mari kita bersama meniaga
Kamu kami kita saya berkarya
Masing masing tepuk dada tanya selera
Kami tak kisah asal selesa

Maafkan kami maafkan kami


Maafkan kami maafkan kami

Maafkan kami maafkan kami

Maafkan kami maafkan kami
Maafkan kami

Nandung nandung dayang senandung


Wahai saudari maafkan kami

Maafkan kami maafkan kami
Maafkan kami maafkan kami

Maafkan kami maafkan kami

Maafkan kami maafkan kami
Maafkan kami


P/s : Sincerely From Me ( Albaihaqi ) Harap Sangat kau baca . #


 " A Mistake increases your experience & experience decreases your mistakes. You learn from your mistakes then others learn from your success "

3 comments:

Ya Allah , Semoga Pemilik Blog Ini Cemerlang Dunia Dan Akhirat . Amin .