Wednesday, December 26, 2012

Mari Sini Saya Nak Cakap Sikit ?

Assalamualaikum .


 para pembaca setia blog ini . hehe . haa . akhirnya aku berpeluang untuk update BLOG ni . dah bersarang . fuhh fuh . bnyak habuk . hari ni bukan nak cakap ape cume nak share something yang aku dapat dari kawan-II tak salah kan ? . haa JOM tengok video nih . aku ambik fresh dari YOUTUBE khas untuk korang semua . aku sayang korang dan aku harap same-same kita masuk syurga ye ? in syaa allah . love you all :)

 

  ha ni lagy satu yang aku nak share . bile sebut pasal cinta . pasti antare kite akan fokus . sebab tajuk tu memang menarik perhatian muda mudi terutama remaja-II . BERCINTA boleh xdemasalah tapi mestilah bersesuian dengan SYARIAT ISLAM . ingat ye ? SYARIAT ISLAM . bukan atas dasar RULE sendiri . sebab ye lah kita takut terjatuh ke lembah kemaksiatan . jom same-II kite dengar ye ?


ha dah habis dengar ? moga same-II kita amalkan ye ? . ha di kesempatan nih aku nak MINTAK MAAF . kalau ada salah silap kawan-II . aku masih belajar dari kesilapan aku yang dulu-II . MINTAK MAAF YE ? ha lagi satu aku nak ucap terima kasih kat kawan-II aku yang sudi teman aku cuti nih dengan bermaen futsal . tengs GUYS . moga ukhuwah bond yang terikat erat nih akan kekal ke SYURGA amin . :) 

My Frends

 RASHID SALEHAN yang berwarna KUNING .

WAN MUHD ZAED memakai baju SELANGOR .

 ABU SUFFIAN baju CHELSEA ! terbaik .

Ya ALLAH aku berdoa kepdamu agar semua candidates 96's straight A's in SPM . Amin Ya Rabba Allamin .:)

http://ask.fm/watlek0

0 comments:

Post a Comment

Ya Allah , Semoga Pemilik Blog Ini Cemerlang Dunia Dan Akhirat . Amin .