Tuesday, November 15, 2011

Just want to release our tension .

كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ

weyh dah bkak blog ni .. jadi tgkla video ni .. best plak .. ini just tuk ilangkan tension korang jgak .. haha .,, papepun terbaik dari aku. .. tgoklah ye ..



aq saje release tension . aq mnat lagu melayu .. it make me feel s happy .. for awhile ..best ma lagu ni .. papepun lagu ni terbaik .. dengar la lagu ni .. 


ni lagi best haha.. terbaik la rooney .. melayu jgak ko ni sbanarnye ..


haha.. aku hanye mampu gelak .. hahaha


wwe .. emmm plek2 ... tgoklah weyh ..


tgok lah yg ni plak ... gempak la wei ..

wwe la plak .. adoyai .. haha

akhir kate aku just nak seronok2 je ,, papepun the best tuk korang .. dan untuk yang sdang pekse spm aku ucapkan gud luck forever .. aq dah bosan sgt so video lawak ni je dpat aku kutip kat youtube .. papepun aq minx maaf for everything ..

0 comments:

Post a Comment

Ya Allah , Semoga Pemilik Blog Ini Cemerlang Dunia Dan Akhirat . Amin .